Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2008 - 00:34 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

spørgsmål der ikke er lukkede

Hej alle her inde

sad lige og rodede lidt rundt her og prøvede at lave en søgning
her under 3D viser den 283 spørgsmål hvor mange af dem
er givet svar på og indtil flere svar på
men som stadig ikke er lukkede med Accepterede svar.

er det ikke lidt meget eller er det bare underordnet

der gør det da lidt trist med et point system hvis folk åbner spørgsmål til 100  eller 200 points hvis de aldrig lukker dem igen
enten til dem selv hvis det korekte svar ikke er faldet
eller til dem som har givet et acceptabel svar

bare en tanke

mis
Avatar billede enya Nybegynder
07. marts 2008 - 00:42 #1
Desværre er det ikke det nyt problem på E. Læs evt. her: http://www.eksperten.dk/spm/808339
Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2008 - 01:00 #2
ja okay jeg kan se noget der ja
flere forslag også på det  hmmm
kan man egentlig trykke et sted og så få en liste over hvad spørgsmål jeg foreksempel selv har stillet og hvis jeg har nogle der står åbne ?

mis
Avatar billede enya Nybegynder
07. marts 2008 - 01:03 #3
Jeps, under din konto - altså tryk på dit navn - der kan du se det: http://www.eksperten.dk/konto.phtml
Avatar billede enya Nybegynder
07. marts 2008 - 01:05 #4
Sorry - forkert link.. :( Dette skulle virke: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mismis
Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2008 - 01:06 #5
hmm ja det var da nok den nemmeste måde at se det på, jeg er åbenbart blind lige nu men ja den er også 1 om natten. Tak alligevel enya og skål i kaffe
Avatar billede enya Nybegynder
07. marts 2008 - 01:07 #6
Tak og det samme til dig.. :)
Avatar billede Jensen DK Novice
07. marts 2008 - 07:06 #7
Det er også normalt at spørgeren bare siger tak for hjælpen, og så sker der ikke mere, der er også dem der har fået svaret på deres spørgsmål og så lægger de selv et svar og acceptere det, og så bliver hjælperen snydt.
Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2008 - 10:36 #8
okay silbidor rigmelig ufedt også ja
Avatar billede osborne Nybegynder
17. marts 2008 - 23:17 #9
Enig .. :-)
Avatar billede enya Nybegynder
18. april 2008 - 01:43 #10
>mismis: Husk at lukke spørgsmålet igen... ;-) Mvh. enya
Avatar billede osborne Nybegynder
18. april 2008 - 12:43 #11
Jeg vil foreslå at Eksperten justerer lidt på systemet således at point der ikke er givet (hvor der er svar på spørgsmålet) blot fordeles ligeligt mellem dem der svarer efter et givet stykke tid f.eks. 3 måneder. Og hvis der ikke er nogen der har givet svar så får spørgsmålsgiver dem bare automatisk tilbage og spørgsmålet lukkes.
Avatar billede mismis Nybegynder
20. april 2008 - 18:19 #12
ja enya men der er jo ingen relle svar det eller points derfor , men kan da godt :)
så er den fisk ude af verden
Avatar billede mismis Nybegynder
20. april 2008 - 18:20 #13
ja osborne ved ikke hvad der skal ske
det men et eller andet ja