Avatar billede tiller3 Nybegynder
07. marts 2008 - 14:23 Der er 2 kommentarer

En xml viewer til linux

Er der nogle der kender en (hurtig) xml viewer til linux?

Den skal bare kunne vise xmlen som et trae, hvor man skal kunne folde knuderne ind/ud, og saa skal man kunne soege i xmlen.

Faktisk noget der fungerer ligesom firefox, naar den viser raw xml bare hurtigere.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. maj 2008 - 23:20 #1
? Kan firefox ikke køre på linux ?
Avatar billede tiller3 Nybegynder
22. maj 2008 - 00:32 #2
Jo, men firefox bruger enorme maengder af ram paa at vise xml filer. Naar man giver den en 40MB xml fil bruger den Ca 3 minutter, og 1.5GB ram foer den viser den. Jeg ville gerne have noget som var lidt hurtigere :}