Avatar billede cardinale Nybegynder
08. marts 2008 - 16:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

BSOD på pc - fatter nada

Får en BSOD på min PC hvis jeg _intet_ laver. Dvs hvis jeg sidder og arbejder på den er der ikke noget problem. Kan arbejde hele dagen uden problemer.
Hvis jeg så _ikke_ laver noget - dvs lader den stå i måske 20 min, så enten fryser den så kun reset-knappen virker eller også er der kommet en BSOD - DRIVER_IRQL_NOT_LESS_NOT_EQUAL og en fejl i nvata.sys.

Har flashet BIOS til nyeste version og opdateret driveren til chipsettet uden det har hjulpet.

Kører med nforce4 A8N-SLI.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede smitten1 Nybegynder
08. marts 2008 - 16:45 #1
Det er nvidias sata driver. Prøv om du kan finde en nyere version
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. marts 2008 - 17:57 #2
Prøv at skifte grafikdriveren-

Det kan også have noget at gøre med pauseskærm/sleepmode.
Hvis du prøver at deaktivere alt dette, og så se om den fryser. Med andre ord slå alt med strømstyring fra.
Avatar billede cardinale Nybegynder
10. marts 2012 - 23:07 #3
Lukket