Avatar billede bikerbirk Nybegynder
18. marts 2008 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

L.O.C. med XXXcouture

Så er der en halvtredser på spil: Sad og snakkede med nogle kammier mens vi hørte på XXXcouture. I omkvædet efter "når jeg går ud, når hun går ud, når han går ud" er der en elektronisk "stemme". Er det en stemme og vigtigst: hvad bliver der sagt ELLER er det bare et elektrisk keyboard der løber over nogle toner?

Hvad siger I?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. marts 2008 - 13:27 #1
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
18. marts 2008 - 18:27 #2
Det svarer desværre ikke på mit spørgsmål, da sådan nogle 2. stemmer ikke bliver nedskrevet.
Avatar billede test1990 Nybegynder
19. marts 2008 - 15:33 #3
Svaret er:

elektronisk stemme;)
Avatar billede test1990 Nybegynder
19. marts 2008 - 15:34 #4
tror det er et keyboard kan ik rigtigt sætte ord på;)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
25. juli 2008 - 18:50 #5
Når man køber CDen kan man læse sig til, at det er en stemme der er blevet fordrejet samt at den siger: "Er det det vi gør".

Nogle der vil have point?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. juli 2008 - 21:30 #6
Ellers tak.  :-)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
07. februar 2010 - 18:32 #7
Luk