Avatar billede gisan1000 Nybegynder
18. marts 2008 - 18:15 Der er 2 kommentarer

Mening om Dell XPS m1530 og Dell generelt

Ville lige høre om der er nogen, der ejer en/kender til Dell XPS m1530?
Jeg har nemlig lige bestilt sådan en og vil gerne høre, om der er nogle positive/negative oplevelser med pc'en og med Dell som producent/leverandør.
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
26. marts 2008 - 10:04 #1
Dell har ret så uvidende kendskab til deres store marked. Har mødt mange kunder, især store kunder, som ikke har fået det aftalte.
Avatar billede jingles Nybegynder
28. marts 2008 - 17:26 #2
Vi har både dell i privaten og på virksomheden, ingen problemer der.
God service og kvalitet.

Der er altid ris og ros uanset firma.

IBM / lenovo findes der os utilfredse kunder hos :D