Avatar billede asdfghj Nybegynder
18. marts 2008 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tastetyr ny betydn1ng

Tasterne er begyndt at fa andre betydn1ng!
Avatar billede kepsus Praktikant
18. marts 2008 - 21:20 #1
lool og det er ikke en bærbar hvor du har tændt for numlock..
Avatar billede asdfghj Nybegynder
18. marts 2008 - 21:24 #2
Det kunne da godt være - nu har jeg siddet og tosset rundt i alle mulige opsætninger og så er det bare sådan en åndsvag lille ting.... Tak for hjælpen... Ligger du et svar er det pts.!
Avatar billede olebole Juniormester
18. marts 2008 - 21:26 #3
*ROFLMAO* Den film har de fleste af os spillet hovedrollen i på ét eller andet tidspunkt!  ;D
Avatar billede kepsus Praktikant
18. marts 2008 - 22:05 #4
præsis man bliver klog af skade.