Avatar billede odiedog Nybegynder
22. marts 2008 - 15:06 Der er 1 løsning

Aktivering af office program

Jeg har for noget tid siden installeret og aktiveret mit office 2007 uden
nogen problemer. Nu ville jeg også gerne have onenote2007 installeret, men
jeg kan ikke få det aktiveret. Det er den samme dvd. Produktnøglen kan ikke
godkendes men det er da den samme som med selve office pakken og der er ingen
problemer i office, som også valideres fint på office update siden. Alle
installerede programmer figurer også på mit office, men åbner jeg onenote
beder den om produktnøglen og vil derefter ikke godkende nøglen.
Avatar billede strych9 Praktikant
22. marts 2008 - 15:14 #1
Formentlig har du en product key til Office basic eller lignende. Det giver dig ikke tilladelse til at køre OneNote.
Check hvilken udgave af Office du har købt, og så check hvilke af programmerne du rent faktisk har lov at benytte.