Avatar billede miganton Nybegynder
22. marts 2008 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alle mine sang er slettet fra iTunes

Jeg har en macbook og igår kom der et vindue op med en opdatering til itunes, som jeg så installerede.. når jeg så åbner itunes nu, så er der slet ingen sange.
jeg ved godt at jeg bare kan føre dem over fra den mappe hvor min musik er i, men jeg havde delt musikken ind i mange forskellige mapper, som jeg godt vil have dem tilbage til. Kan jeg gøre det?
Avatar billede ansen Nybegynder
24. marts 2008 - 15:51 #1
måske hjælper det med at stille din computer tilbage fra før du hentede den nye opdatering.
Avatar billede miganton Nybegynder
25. marts 2008 - 21:04 #2
hvordan gør man det?
Avatar billede miganton Nybegynder
13. maj 2008 - 12:23 #3
ff
Avatar billede miganton Nybegynder
13. maj 2008 - 12:23 #4
ff