Avatar billede aros Nybegynder
24. marts 2008 - 16:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mio p350 vil ikke tænde

Hejsa

Som titlen så fint siger, kan jeg ikke få liv i min pda overhovedet. Den har ligget stille den sidste 1½ uge, hvor den har været sat til strøm (så det burde ikke være det). Jeg har prøvet at resette den, men det hjælper umiddelbart heller ikke.

Nogen der har nogen ide til hvad der kan være galt?

Der er intet der lyser på den overhovedet.

Hjææææælp :D
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. marts 2008 - 17:23 #1
Hvis den er "sjældent brugt", kan batteriet være faldet sammen. Min egen iPaq lavede det sjove, at når man ladede den, blev batteriet så varmt at det kortsluttede. Når den var kølet lidt af, kunne den lade lidt igen - men det var en selvudslettende effekt...

Et nyt batteri hjalp.
Avatar billede aros Nybegynder
24. marts 2008 - 17:27 #2
den bliver normalt brugt dagligt, men jeg har ferie i denne uge, og derfor er den ikke brugt. den har dog siddet i lader hele tiden
Avatar billede aros Nybegynder
24. marts 2008 - 19:57 #3
Så fandt jeg selv svaret, det var laderen der var stået af.