Avatar billede weje17 Nybegynder
25. marts 2008 - 00:15 Der er 3 kommentarer

Kan ikke logge på når man starter

Hey!!

Har et problem, har lige købt en ny bærbar som bruger Intel wireless 4965AGN netkort.

Når jeg tænder min pc skal jeg deaktivere og aktivere mig netkort, før den vil logge på mit netværk!

Nogen foreslag til hva der skal laves om?

Mikkel Weje Nielsen
Avatar billede justme Nybegynder
08. april 2008 - 21:08 #1
Tjaa du har nok allerede fundet ud af svaret nu, som er:
1. Opgradér firmwaret på din trådløse router
2. Opgradér dine netkort drivere

Trin 2 er pudsigt nok altid det som jeg gør hvorefter det virker hvorfor trin 1 er lidt overflødig, men så er man jo sikker på at routeren / AP'en, kører på det seneste firmware. Jeg pljer bare (når jeg er doven), at opgradere på hardenheden (altså 4965AGN), på www.windowsupdate.com, ellers lyder opskriften naturligvis på at downloade de seneste drivere på Intel's hjemmeside...
Avatar billede weje17 Nybegynder
08. april 2008 - 21:14 #2
Hey..

Yes, har gjort det som du sagde, bare før du sagde det :)

Men send lige et svar, så får du point..
Avatar billede justme Nybegynder
09. april 2008 - 20:05 #3
Det tænkte jeg nok... Så du napper bare pointene selv... ;-)