Avatar billede g-lock Nybegynder
25. marts 2008 - 21:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Backup til ext HDD

hey

skal have fundet et backup program til min faster

planen var at have en Ext. HDD (500GB fra WD) som vi tilslutter via en USB port...

programmet skal have en backup nu funk. da HDD`en ikke vil være tilslutet hele tiden
Avatar billede justrace Novice
25. marts 2008 - 22:05 #1
Dvs. at WD'en er backup-drev?
Avatar billede g-lock Nybegynder
25. marts 2008 - 22:29 #2
jep
Avatar billede justrace Novice
25. marts 2008 - 22:38 #3
Jamen det program følger skam med. :)
Avatar billede bdf Mester
25. marts 2008 - 22:51 #5
Inden du køber så kig evt. her: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=404245 Den er lidt billigere og nyere ;)
Avatar billede g-lock Nybegynder
25. marts 2008 - 22:54 #6
BDF>> hvad mener du men nyer???
Avatar billede justrace Novice
25. marts 2008 - 22:58 #7
Avatar billede bdf Mester
26. marts 2008 - 06:20 #8
Var vidst lidt for hurtig til trykke "Send" men med nyere mener jeg deres nyeste design :) den gamle model havde en blå ring istedet for den nye som har en lodret bjælke.

justrace dit link er vidst det samme som mit? SHG fremgår som den tredje billigste på edbpriser.dk som jeg linker til.
Avatar billede justrace Novice
26. marts 2008 - 17:07 #9
Jo, og tredie billigst kan i den sidste ende, med deres gode srevice, vise sig at blive billigst.

Jeg har endda fået byttet ram-klodser der havde været monteret. Tngen spørgsmål, andet end hvad jeg så skulle bruge i stedet.
Avatar billede bdf Mester
26. marts 2008 - 19:22 #10
Jamen jeg kan så kun anbefale Getmore (som er billigst med HDen) hvor jeg de sidste 2-3år har købt hardware for 10-15.000,- og har aldrig har problemer med deres service.