Avatar billede robertk Nybegynder
26. marts 2008 - 12:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Dygtig Flash programmør søges til Menu-navigation

Hej,

Jeg står og er ved at lave et nyt site.

Og i den forbindelse efterlyser jeg en som er dyrtig og hurtig og forstå at skrive en ren kode i flash, da det er planen vi selv skal bygge videre på projektet..

Det vi ønsker er en navigation i stil med denne: http://www.firstbornmultimedia.com

Planen var at få det kodet på en måde så navigation med undersider som udgangspunkt er fastlagt men at vi så selv kan lave undersiderne som bliver hentet ekstern. Det ville selvfølgelig være smart hvis vi kunne finde en løsning hvor vi selv kan oprette undersider..

Kan du/i udføre denne opgave vil jeg meget gerne høre fra dig,
Og hvad skal det koste, det er jo ikke rocket-science. Men alligevel en tand mere end mine actionscript evner rækker.

Cheers
Avatar billede jonhauge Nybegynder
26. marts 2008 - 12:37 #1
Kontakt mig på 31 62 62 04 eller skriv til mig - mail adresse kan findes på http//relationhouse.com

MVH
Jon Hauge
Avatar billede jonhauge Nybegynder
26. marts 2008 - 12:41 #2
Avatar billede wolstrup Nybegynder
26. marts 2008 - 15:17 #3
Mon ikke du kan finde en kandidat her: http://www.flexer.dk/freelance/freelance-flash-designere.html
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. marts 2008 - 09:09 #4
Du er også meget velkommen til at kontakte mig - jeg har programmeret og designet flash applikationer med dynamisk indhold siden 1999.

Se eksempler her:
http://www.larsholmgaard.dk
Avatar billede robertk Nybegynder
24. april 2008 - 12:07 #5
Vi mangler stadig en dygtig programmør!!! Nogen derude...

Mvh
Robert tlf 21 21 21 45
Avatar billede robertk Nybegynder
25. april 2008 - 10:40 #6
Jon (relationhouse.com) jeg syntes ærligtalt du er en platugle, og driver virksomhed på en meget underligt måde, ellers tak vi finder en anden løsning, efter du gentagende gange har brændt os af!
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2008 - 14:31 #7
<ole>

robertk >> 80-90% af al trafik til et website kommer gennem søgemaskiner. Det er lykkedes for firstbornmultimedia.com at gemme sine sider så effektivt for søgemaskinerne, at det kun overgås af slet ikke at lægge sine sider på WWW. Er du helt sikker på, det er noget i den stil, du ønsker dig?  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede robertk Nybegynder
05. maj 2008 - 17:19 #8
lukker her, jeg har ikke kunne få den hjælp jeg skulle bruge.. desværre..
Men tak til jer der har brugt til på at svare..

:-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
05. maj 2008 - 18:23 #9
Selv tak - jeg er ked af at jeg ikke havde tid til en opgave af den størrelse på nuværende tidspunkt. Held og lykke med projektet dog!