Avatar billede busborg Nybegynder
26. marts 2008 - 15:51 Der er 2 kommentarer

muligvis hacked

Hej

kender en der påstår at hendes maskine, er blevet hacked og at dem der hacker maskinen både kan se hvad hun skriver i sine mails, messenger og andre forums. Er dette egentligt muligt eller er det bare fordi de muligvis har gættet hendes passwords.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. marts 2008 - 16:18 #1
Næ, det er skam fuldt ud muligt. Men hun har sandsynligvis downloadet et program (uden hun vidste det), som så er blevet kørt på hendes comp.
26. marts 2008 - 16:19 #2
JA !!!

Eksempelvis et (usynligt) program der optager tastetryk (specielt hvis det er et NetBank sted!) og sender det videre til 3. part...

og/eller

Tager et snapshot af skærmbilledet hvert X tidsenhed og/eller når bestemte ting bliver vist/skrevet og sender det videre til 3. part...

Se mere ved http://www.spywareinfo.dk/#/htm/trojanske_heste.htm og der omkring...