Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
26. marts 2008 - 21:29 Der er 14 kommentarer

hvordan man både kan spille spil fra USA og DK på en dansk Xbox

Hejsa

Jeg vil gerne vide hvordan man både kan spille spil fra USA og fra DK på en almindelig dansk Xbox, ikke en 360 men bare en Xbox

:-)
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
30. marts 2008 - 13:27 #1
Man skal skaffe sig en bootchip og få maskinen repareret, link til side som forhandler dette, blot eksempel:

http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&menu=xbox&varenr=2052
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
31. marts 2008 - 16:05 #2
Takker! :-D
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
31. marts 2008 - 16:06 #3
hvordan gør man så lige det? :-S
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
31. marts 2008 - 20:17 #4
Åh, undskyld, vil anbefale at du får dem (MM-Vision) til at gøre det, med mindre du kender nogen der er nørd til at lodde. Det gjorde jeg nemlig, da jeg fik hjælp til min fætter.
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
01. april 2008 - 20:15 #5
hvordan for jeg den software til dette bootchip?
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
02. april 2008 - 08:20 #6
Maskinen startes op uden disk og software er på opstart. Jeg kender ikke alle chips, men er næsten overbevist om at der ikke skal anskaffes software. Man kan vist blot ændre region ved opstart uden disk, men spørg endelig MM-Vision.
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
02. april 2008 - 18:19 #7
Så det jeg skal gøre, er...?
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
03. april 2008 - 00:02 #8
Du skal tænde for din xbox og dernæst skal du trykke noget for at komme ind i en speciel menu, mener at det er de to fingerspidsknapper L og R, hedder de det på xbox, kan jeg ikke huske. Jeg mener at der er en manual et sted, kan spørge ham, der loddede det, skal nok vende tilbage ;)
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
03. april 2008 - 15:25 #9
takker!
men hvad er det jeg skal lodde sammen.

ps.

Undskyld jeg hele tiden spørger men jeg er lidt nybegynder
:-)
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
04. april 2008 - 03:04 #10
Bootchippen skal loddes til din xbox. Lad hellere MM-Vision om det.
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
04. april 2008 - 15:57 #11
skal jeg kontakte dem?
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
04. april 2008 - 16:15 #12
Ja. Du skal sende en forespørgsel om de stadig modtager maskiner. Det gjorde de dengang min fætter skulle have chip på sin Xbox.

Her er deres hjemmesidde:
http://www.mm-konsol.dk/

Her er deres e-mail:
salg@mm-konsol.dk eller på tlf. 7022 1747

Her er deres adresse:
MM-Konsol ApS
Ringstedvej 125
4000 Roskilde
tlf. 70221747
Avatar billede rasmusmenzer3 Nybegynder
05. april 2008 - 22:47 #13
tak tak tak ! ! !
Avatar billede kokomakoko Nybegynder
06. april 2008 - 13:34 #14
Det er bare i orden. Chippen er en stor fordel. Det er meget let at anvende. Jeg skal nok få kontaktet fætter om hvilken chip han fik. De skulle meget gerne minde om hinanden de forskellige chips. Mener at de fleste gør at man kan bruge hvilken som helst region.