Avatar billede judgey Nybegynder
26. marts 2008 - 21:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

imageres.dll Mangler i System32 og kan intet

Hej!

Jeg havde kopiret imageres.dll ud af system32, og redigeret lidt i den. Den oprindelige tog jeg ud af system32 for at gemme den redigeret der i.

Men så snart filen ikke var i system32 kunne jeg overhoved ikke på nogen måde få den tilbage.

Jeg havde taget komtrol over filen med takeown
Avatar billede judgey Nybegynder
26. marts 2008 - 21:56 #1
Jeg har den oprindelige i en anden mappe
Avatar billede judgey Nybegynder
26. marts 2008 - 22:05 #2
ok blev lige desperat.

Jeg fik ideen at takeown på system32 men når jeg kører cmd som admin dukker en fejl op (Filsystemfejl 65535) hvilket jeg også tror er det der bremser mig i at kunne flytte den fil jeg har brugt takeown på.
Avatar billede judgey Nybegynder
02. maj 2008 - 12:37 #3
miav