Avatar billede jonas_c Nybegynder
28. marts 2008 - 09:57 Der er 6 kommentarer

CS3 Specialtegn

hey, jeg har et problem med cs3 der ikke vil ændre eks. Å til Å automatisk når man skriver.

hvordan kan jeg løse det?

mener bestemt 2'eren gjorde det automatisk.
Avatar billede jonas_c Nybegynder
28. marts 2008 - 09:58 #1
nevermind ^^
Avatar billede jonas_c Nybegynder
28. marts 2008 - 09:58 #2
!!!
Avatar billede orkiderejser Novice
03. april 2008 - 13:08 #3
cs3 kan bruge charset=utf-8 hvor det ikke gør noget der bliver skrevet med danske bogstaver i koden.

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

Mvh
Jan
Avatar billede w13 Novice
03. april 2008 - 13:09 #4
Jonas_C: Husk at acceptere dit svar, ellers lukkes spørgsmålet ikke og så får du ikke pointene igen.
Avatar billede olebole Juniormester
05. april 2008 - 22:36 #5
<ole>

orkiderejser >> kode i XHTML 1.0 Transitional kan ikke anbefales til noget somhelst, da den i allerbedste fald vil blive parsed som HTML 4.01 Transitional  ;o)

I sidstnævnte standard har ' />' dog en helt anden betydning. Hvis browserne ellers overholdt gældende standarder, ville f.eks. ethvert '<br />' blive tolket som '<br>>'  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede orkiderejser Novice
06. april 2008 - 00:44 #6
Mange tak, det var jeg ikke klar over.
Det vil jeg tage højde for.

Fortsat god weekend. ;-)
Jan