Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
29. marts 2008 - 16:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Regel om autosvar med indhold.

Fordi jeg i en formmail på min hjemmeside ikke kan få det til at virke at der automatisk sendes en mail til den som udfylder formularen, så tænkte jeg at man kunne lave en regel der hedder at når jeg får mailen via formularen - så sendes den automatisk tilbage til den afsenderen.
p.s. det virker hvis jeg trykker besvar - men søger en automatisk udgave.
Kigger jeg i regler synes jeg kun at jeg kan finde en der hedder besvar med skabelon?
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 17:38 #1
Hvad med at få et ordentligt webhotel hvis det er webhotellets skyld ?

Eller få scriptet lavet ordentlig
Avatar billede leif Seniormester
30. marts 2008 - 11:39 #2
Der findes "Svar med Skabelon" i Outlook 2007
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
02. januar 2015 - 19:26 #3
lukket