Avatar billede jesper_n Novice
30. marts 2008 - 09:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Foretrukne mapper forsvinder

Hejsa

Når jeg markerer nye mapper, der skal vises under "Foretrukne mapper", så er de der ikke, når jeg genstarter min Outlook.

Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak!

- jesper
Avatar billede ylwen Nybegynder
27. april 2008 - 21:09 #1
Hej Jesper, har du fået løst problemet? Jeg oplever det samme :(
Avatar billede jesper_n Novice
30. april 2008 - 07:09 #2
Hejsa. Nej, jeg har desværre fortsat problemet, men ikke helt konsekvent.
Avatar billede ylwen Nybegynder
30. april 2008 - 09:19 #3
hvilken version af outlook bruger du? min er v. 2007
Avatar billede ylwen Nybegynder
30. april 2008 - 09:54 #4
Hvis du lukker outlook og finder frem til følgende sti i windows xp.

C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Outlook

Finder den fil der hedder outlook.xml og omdøber denne.

Denne fil gemmer alle dine indstillinger i outlook.

Så når du starter outlook op igen, skal du selvfølgelig lige tilføje de forskellige mapper til foretrukne igen.

Men nu burde du ikke opleve at outlook fjerner mappen fra dine favoritter igen.
Avatar billede Zindex Praktikant
25. oktober 2021 - 16:16 #5
Favoritter vises kun i Postvisning i navigationsruden. Ikke i Mappevisning. Klik på postvisning, og den kommer frem igen.