Avatar billede flaben Praktikant
31. marts 2008 - 22:53 Der er 6 kommentarer

Installation af Office 2000 med XP home-styresys.

Inden jeg sendte min HP-bærbare til reparation for fejl på skærmen havde jeg intet problem at installere og køre Office 2000 professionel på XP Home. Da jeg fik den tilbage havde man formatteret c-drevet og nu kunne jeg ikke installere Office-pakken. Jeg blev bedt om at sætte "Windows professionel service pack 2" i drevet og fik et fejlnummer 1933. Hvordan får jeg Office 2000 til at fungere?
Hilsen flaben
31. marts 2008 - 23:09 #1
Hvad er det for en amatør firma der har rep. + geninstaleret den PC ?
Er det via din egen XP CD ?

Du skal OMGÅENDE instalere MS ServicePack2 + efterfølgende ~99 opdateringer fra WindowsUpdate !!!

"Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter":
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=18812

Du kan hente ServicePack2 (SP2) her som 'løs' fil (~280Mb):
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Download/copy til et passende sted på din PC
Afbryd fra det 'farlige' internet (stikket fysisk UD).
Instaler SP2 pakken.
Når det er så gået godt og efter en genstart eller to - først DA tilslut internettet igen og gå i start ->programmer ->Windowsupdate og lade din maskine scanne for nyeste opdateringer. Installer dem du får anbefalet.
Der skal nok være mere end 80 'pakker' ...
31. marts 2008 - 23:10 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede flaben Praktikant
01. april 2008 - 00:45 #3
Mange tak for hjælpen. Det var med bange anelser jeg fulgte dit råd, men alt lykkedes. Reparationen blev foretaget på HPs serviceværksted. Det var meget mangelfuldt, at de ikke fik givet mig sp2 med også.
01. april 2008 - 08:29 #4
... husk også efterfølgende opdateringer fra WindowsUpdate !!!
01. april 2008 - 08:30 #5
06. april 2008 - 23:08 #6
Ping.. [2]