Avatar billede herot Novice
04. april 2008 - 12:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Starte Word ved opstart

Jeg har Vista og vil gerne have at word og outlook starter automatisk op når jeg trykker startknappen.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2008 - 12:58 #1
det må du lige forklare lidt nærmere. Er det når du tænder for computeren?
Avatar billede nva Praktikant
04. april 2008 - 13:39 #2
Læg en genvej til programmerne i din START-folder
Avatar billede starknight_is Nybegynder
05. april 2008 - 02:38 #3
Hej herot,

Det du skal gøre er at åbne stien C:\Users\"DitBrugernavn"\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
Fra Computer i din start menu.

Du udskifter "DitBrugernavn" (inkl. ") med det navn du oprettede din login konto med.

Lad dette vindue stå åbent og minimer det.
Åbn Computer igen igen fra Start menuen, og gå ind på stien c:\Programmer\Microsoft Office\Office12
Her skal du højreklikke på både Winword.exe og Outlook.exe og vælge "Send til -> Skrivebord (Genvej)
Efter det lukker du Office12 vinduet helt ned, så du kan se skrivebordet.
Markér nu de 2 nye genveje og højreklik på dem og vælg Klip
Gå tilbage til det første vindue hvor du havde start, højreklik, og vælg "Sæt ind"

Det skulle sørge for de starter hver eneste gang med Windows.

Jeg håber dette kan bruges som et svar. ellers uddyber jeg gerne
Avatar billede herot Novice
05. april 2008 - 15:28 #4
Tak det fungerer perfekt - det var lige hvad jeg ønskede
Avatar billede nva Praktikant
05. april 2008 - 16:30 #5
Faktisk det jeg foreslog ;)