Avatar billede domaz.dk Novice
08. april 2008 - 21:49 Der er 1 kommentar

Hyle tone ved mus bevægelser

Ved godt det lyder mærkeligt, men har lige fået en ny comp ind af døren fra shg som de har samlet for mig.

Jeg har en Logitech G5 mus. Den er sat til computeren, men når jeg bevæger musen, lige meget hvor (under vista indstallation, ind i Vista m.m.) så laver den en hyle tone fra bundkortet. Det er kun når jeg bevæger musen. Nogen der har oplevet det før, og evt. ved hva der kan være skyld i det?

Fandt ud af at hyle tonen bliver mindre/højere alt efter hvor højt jeg sætter frekvensen på musen. :S

Kan det være en løs forbindelse på bundkortet?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2008 - 08:57 #1
he he, det var da et gyseligt problem. prøv evt at frakoble den lille højtaler.