Avatar billede ituteddys Nybegynder
09. april 2008 - 11:13 Der er 3 kommentarer

Autofuldførelse virker ikke efter genindstallering

Efter at jeg har reinstalleret vil Outlook ikke autofuldføre mailadresser længere.

Det får heller ikke fat i de kontaktpersoner, jeg har.

Adresselisten er på en eller anden måde ikke tilknyttet længere, og jeg ved ikke, vhordan man gøre det.

Jeg har valgt, at mails skal autoudfyldes, men det gæler åbenbart kun fremover - ikke ud fra min adresseliste eller kontaktpersoner.

Kan det fikses?
Avatar billede gurly Praktikant
09. april 2008 - 13:14 #1
du må ikke have samme spørsmål åbent flere steder
http://www.eksperten.dk/spm/827110
så smid et svar selv her, og accepter det derefter, så får du dine point tilbage
Avatar billede ituteddys Nybegynder
09. april 2008 - 17:14 #2
Jeg var ikke klar over, at mit første spørgsmål VAR oprettet.
Avatar billede gurly Praktikant
09. april 2008 - 21:02 #3
det tager nogle gange nogle minutter inden er med ude i oversigten, du kan dog altiod se det i din ejen profil

Du skal lige acceptere dit svar før du får dine point tilbage, først der bliver spørgsmålet afsluttet c",)