Avatar billede ituteddys Nybegynder
09. april 2008 - 11:16 Der er 4 kommentarer

Outlook finder ikke adresseliste eller kontaktpersoner

Efter reinstallering af XP og Outlook kan mailprogrammet ikke læn gere finde mine kontaktpersoner eller adresseliste.

Derfor er der kun autofuldførelse på nye mails - ikke på de mange tidligere mails.

Kan det fikses?

Jeg HAR hakket autofuldførelse af under avanceret mailindstillinger.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2008 - 11:34 #1
har du intet bacup taget af dit adressekartotek
Avatar billede ituteddys Nybegynder
09. april 2008 - 17:12 #2
Nej, desværre - ikke af adressekartoteket special -  mine kontaktpersoner er der dog endnu
Avatar billede vejmand Juniormester
09. april 2008 - 18:22 #3
Jeg mener kun Autofuldførelse virker efter du har brugt adressen én gang, altså, den ikke selv kan finde dem i adressekartoteket.
Men det er muligt jeg tar fejl....
Avatar billede ituteddys Nybegynder
09. april 2008 - 18:36 #4
Men det er da mærkeligt, at den finder navnene under kontaktpersoner, men den finder ikke emailadressen...hmmmm