Avatar billede hiks Nybegynder
09. april 2008 - 19:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

C-dll ændring af eksisterende komponent

Hej

Jeg søger en C++ udvikler der kan rette et eksisterende komponent/dll, så den virker med windows vista. I eksisterende komponent/dll virker alle metoder på nær 1, som jeg gerne vil have ændret.

/hiks
Avatar billede bertelbrander Praktikant
09. april 2008 - 19:38 #1
Har du source koden?
Hvad skal DLL'en lave?
Avatar billede hiks Nybegynder
09. april 2008 - 19:45 #2
hej

jeg har sourcen - dll'en kører fint den dag i xp og viser en kalender/dagsoversigt.

Det er en enkelt metode, der får vista til at gå ned.

/hiks
Avatar billede hiks Nybegynder
09. april 2008 - 19:46 #3
du er velkommen til at få et kig på det hvis du er interesseret.

ingen forpligtelser

/hiks
Avatar billede bertelbrander Praktikant
09. april 2008 - 19:50 #4
Du må gerne sende mig source og eventuelle projekt filer, så kikker jeg på det, det bliver sandsynligvis ikke i dag.
Fortæl også gerne helt præcist hvad det er der ikke virker og hvordan jeg får den til ikke at virke.

bertel at post4.tele.dk
Avatar billede hiks Nybegynder
14. april 2008 - 10:43 #5
hej bertel

jeg ville lige høre om du havde modtaget link/fil?

/hiks
Avatar billede bertelbrander Praktikant
14. april 2008 - 19:22 #6
Ja, jeg har modtaget filen, jeg har endnu ikke haft tid til at kikke rigtigt på det, med lidt held får jeg tid sent i aften.
Avatar billede hiks Nybegynder
27. juni 2008 - 00:12 #7
hej bertel

er der stadig håb i dll'en eller skal jeg forsøge mig andetsteds?

/hiks
Avatar billede bertelbrander Praktikant
27. juni 2008 - 00:45 #8
Jeg må vist tilstå at der ikke rigtigt sker noget med projektet, desværre.
Jeg har ikke rigtigt tid til at kikke på det for tiden, så jeg synes du skal forsøge andetsteds.
Og den harddisk hvorpå projektet lå er gået død :-(
Avatar billede hiks Nybegynder
27. juni 2008 - 10:04 #9
helt ok. læg et svar så får du points for forsøget i hvert fald.

/hiks
Avatar billede hiks Nybegynder
18. august 2010 - 22:25 #10
svar