Avatar billede kfz Nybegynder
10. april 2008 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Philips SBC HP800 høretelefoner

Jeg har et par høretelefoner af ovennævnte model.

Min kammerat er desværre kommet til at ødelægge dem, og jeg har ikke kunne finde dem nogle steder på nettet i danmark.

nu til spørgsmålet, er der noget sted de stadig kan købes, og alternativt, hvilke "nulevende" høretelefoner svarer til disse i lydkvalitet og pris(vi er oppe i den dyre ende ca. 800 - 1000 kr).
Avatar billede enriko Nybegynder
10. april 2008 - 22:08 #1
Den her model SH er god :D pisen ligger vist på omkring 1300-1500 kr

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/04974#
Avatar billede kfz Nybegynder
12. april 2008 - 13:17 #2
tak for linket, det er dog lige dyrt nok, ift. mit tidligere headset.
Avatar billede xenilia Nybegynder
13. april 2008 - 21:07 #3
Hej kfz

Måske kan jeg hjælpe med dine høretelefoner!!

Jeg er ikke kendt på denne side..men fandt den da jeg søgte på navnet på mine høretelefoner..
Så jeg ligger faktisk inde med et par der hedder præcis som dem du øjensynligt leder efter! (Philips SBC HP800)

Det var et fejlkøb til en ven og jeg har aldrig selv brugt dem, og havde derfor overvejet at sælge dem..
Hvis det lyder som om jeg kan hjælpe dig, er du da velkommen til skrive! :)
Jeg har en email der hedder xenilia@hotmail.com..

Så vil jeg vente nogle dage med at sætte dem til salg, det haster nemlig ikke!

Mvh Xenia
Avatar billede kfz Nybegynder
13. april 2008 - 21:18 #4
jeg smider en mail til dig, og så fortsætter vi der.

jeg modtager gerne fortsat svar herinde, indtil jeg giver besked på at jeg har fundet en løsning.
Avatar billede kfz Nybegynder
18. april 2008 - 23:27 #5
Jeg købte Xenilie's høretelefoner, så mit problem er løst.

tak for hjælpen.
Avatar billede enriko Nybegynder
19. april 2008 - 01:49 #6
lækkert