Avatar billede Angelo Praktikant
13. april 2008 - 22:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

software til linksys music bridge virker ikke i Vista

Kan man få en emulator eller noget andet til software til en linksys music bridge, da Vista ikke kan gøre softwaren ordentlig. Det lykkes at starte softwaren, men det laver tit det, at det ligger og kører i baggrundet, og man er nødtil at lukke det i task list. Det virker fint med XP

Håber der er en der har en løsning
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2008 - 22:29 #1
Avatar billede Angelo Praktikant
14. april 2008 - 00:06 #2
Jeg har prøvet at opdatere firmwaren, men det ændre desværre ikke på at man ikke kan installere softwaren til linksys music bridge. Er der en anden måde man kan få det software til at virke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2008 - 15:37 #3
Hvad med ny driver som jeg skrev?
Avatar billede Angelo Praktikant
14. april 2008 - 17:50 #4
Jeg har opdateret dens firmware, og så har jeg brugt de nyeste driver, og det ser ud til at virke. Jeg synes at jeg har prøvet de nyeste før, så jeg er lidt tvivl om hvad der fik det til at virke, men det kan være at linksys software ikke var pakket ordentlig ud. Tak for hjælpen John
Avatar billede Angelo Praktikant
24. juni 2008 - 23:35 #5
lægger du et svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2008 - 08:01 #6
ok :)