Avatar billede hvoss Praktikant
16. april 2008 - 22:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan kun indtaste i pre-definerede felter i word

Jeg har åbnet en skabelon i word, som nogen i på min arbejdsplasd har lavet. Jeg skal udfylde hvor der er "gråt", dvs. det fungerer ligesom præ-definerede felter. Det er sikket ikke meningen, at jeg skal kunne gå udenfor felterne og tilføje, men jeg har brug for det og har ikke tid til at få support fra arbejdspladsen.

Er der nogen, der genkender dette og kan fortælle mig, hvordan jeg kan låse dokumentet op, så jeg kan redigere det som jeg vil?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
16. april 2008 - 22:28 #1
Til og med Word 2003: Under funktioner finder du punktet til at beskytte/fjerne beskyttelse af et dokument.

Word 2007: Her findes funktionen under Udvikler-fanen. Hvis ikke den er vist, kan du slå den til ved at klikke på Office-knappen, Word-indstillinger, Vis udvikler-fane.

Vær opmærksom på, at beskyttelsen kan være sat med password. I så fald skal du kende passwordet.
Avatar billede hvoss Praktikant
16. april 2008 - 22:33 #2
tak! smid et svar!
Avatar billede word-hajen Nybegynder
16. april 2008 - 22:38 #3
Velbekomme.