Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
18. april 2008 - 12:41 Der er 1 løsning

Linksys WRV200 problemer

Hej.

Jeg har lige fået byttet min router WRT54G ud da den kun gav problemer med det trådløse netværk. Jeg fik den byttet til en anden udgave fra Linksys i håbet om at det ikke gav problemer.

Det var så heller ikke sagen. Jeg har hørt netradio hele formiddag, hvor min bærbar er blevet smidt at netværket måske 5 gange ca. Den finder selv ud af at komme på netværket igen efter 30 sek ca.

Jeg har opdateret firmware til den nyeste version.

Jeg har Fullrate internet, hvor jeg bruger Linksys WRV200 som accespoint dvs. jeg har slået DHCP fra.

Har i andre haft samme problem? Er der en løsning på dette?

Mvh
Morten
Avatar billede morten_soegaard Nybegynder
17. december 2009 - 10:32 #1
Lukket