Avatar billede blyng Nybegynder
20. april 2008 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Folk udefra kan se/logge på min server

Hej. Jeg forsøger at lave en dedicated server til spil, den virker fint på netværk, men folk fra nettet kan ikke se eller logge på den. Dog hvis de andre installere hamahi, kan de logge på via direct connect ip. serveren er med win xp. jeg har forsøgt med 2 forskellige spil, vietcong og battlefield 1942. Jeg har åbnet alle portnene på routeren til serveren, samt fjernet firewallen på serveren, men intet virker. Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Har forsøgt flere gange at få hjælp ved cybercity, men de siger bare at hvis jeg har åbnet portene på routeren, så skal det virke. men desværre.

blyng
Avatar billede blyng Nybegynder
20. april 2008 - 18:52 #1
Overteksten er naturligvis forkert, Folk udefra kan ikke se eller logge på min server
Avatar billede patrion Nybegynder
16. september 2008 - 17:57 #2
har du fået løst dit problem?