Avatar billede zerubbabel Nybegynder
26. april 2008 - 19:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjerne lodrette streger i Vista

Hej, jeg har lige købt en bærbar med vista på.

Men den har sådan nogle mærkelige lodrette streger ned over hele skærmen, det virker lidt ligesom det bare er et tema eller sådan noget, men det er altså irriterende at se på.

Og jeg kan slet ikke så hvor man kan ændre det?

Nogen der har nogle ideer?
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
26. april 2008 - 20:08 #1
Det har jeg godt nok aldrig oplevet..

Sikker på det ikke er et baggrundsbillede?? Gå ud på skrivebordet (WINDOWSTAST+D), højreklik -> Personlige instillinger -> Skrivebordsbaggrund.

Vælg derefter en baggrund du kan lide ;-)

Ellers må det vel være en defekt på enten dit GFX eller skærm?

Hvilken bærbar er det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 20:18 #2
Kan du lave screenshot og smide på www.peecee.dk?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 20:19 #3
Du skriver du lige har købt den, så jeg tror ikke det er et baggrundsbillede da standard billedet på skrivebord ikke indeholder lodrette streger.
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
26. april 2008 - 21:04 #4
Nej, jeg tror heller ikke at det er baggrundsbilledet, for det er over hele skærmen, altså os i de forskellige vinduer.
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
26. april 2008 - 21:06 #5
Her er et billede af det. Men jeg tror bare det ser normalt ud ved jer.

http://peecee.dk/upload/view/111206
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 21:19 #6
Er ked af at sige det, men dun nye bærbare skal til rep.
Når screenshot er ok, er det din skærm eller tilslutningen hertil der har en fejl og det kan du ikke lave slv uden at bryde garantien.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 21:20 #7
dun = din
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
26. april 2008 - 21:28 #8
som john_stigers siger, er det helt sikkert et hardwareproblem. Jeg kan heller ikke se nogen streger på det screenshot du gav.
Avatar billede zerubbabel Nybegynder
11. januar 2010 - 22:33 #9
Den fik en tur på værkstedet..