Avatar billede christinam Nybegynder
26. april 2008 - 21:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Virus over msn muligvis

Jeg er selvfølgelig sådan en tanke torsk at komme til at åbne et link fra en af mine venner, som ikke var online, hvor der i link stod; very.co0olthings.info

Googler jeg det på nettet kommer det frem at hvis man åbner linket, vil ens computer få utallige viruser. det eneste der er sket er pt. at min computer har glemt mine koder. Skal jeg væe urolig, eller havd kan jeg gøre på forhånd?

På forhånd tak :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. april 2008 - 22:23 #1
http://www.eksperten.dk/artikler/1123

Kør denne igennem - ikke nødvendigvis mig der følger op!
Avatar billede christinam Nybegynder
18. december 2012 - 12:01 #2
luk