Avatar billede dbay Nybegynder
29. april 2008 - 09:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AllowPaging virker ikke på IIS

Jeg har en meget simpel applikation der virker fint når jeg køre den i debugging.
Når jeg så kopierer den til min web site og køre den der fra kan jeg fint trække data fra min database men paging virker ikke. Der sker ingenting når jeg vælger en anden side.

Her er min simple kode:
<%@ Page Language="VB" AutoEventWireup="false" CodeFile="Kunder.aspx.vb" Inherits="Kunder" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head runat="server">
    <title>Untitled Page</title>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">

    <asp:HyperLink ID="HyperLink1" runat="server" NavigateUrl="~/Default.aspx">Start
    side</asp:HyperLink>
    <br />

    <asp:GridView ID="GridView1" runat="server" AutoGenerateColumns="False"
        DataSourceID="SqlDataSource1" AllowPaging="True">
        <Columns>
            <asp:BoundField DataField="Navn" HeaderText="Navn" SortExpression="Navn" />
        </Columns>
    </asp:GridView>
    <asp:SqlDataSource ID="SqlDataSource1" runat="server"
        ConnectionString="<%$ ConnectionStrings:mgf_OmsTestConnectionString %>"
        SelectCommand="SELECT [Navn] FROM [Kunder]"></asp:SqlDataSource>
    </form>
</body>
</html>

Nogen der har en løsning på dette problem? Det er formodentlig et problem i IIS. Jeg kører IIS 6.0 ASP.net 2.0

/Dennis
Avatar billede dbay Nybegynder
29. april 2008 - 11:13 #1
Det ser ud til at min Postback funktion ikke bliver fanget på min web server.... Hvor mon fejlen ligger?
Avatar billede dbay Nybegynder
11. januar 2014 - 07:02 #2
lukker