Avatar billede jonbdk Nybegynder
30. april 2008 - 16:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konvertering fra PDF til HTML

Hej

Jeg leder efter en god måde at konvertere fra PDF til HTML
Jeg ved google gør det i dens søge hit (er dog ikke imponeret over resultatet).

Jeg vil egentlig gerne gøre det via en activeX komponent eller lign., men et program der kan gøre det godt ville også være fint.

Nogen der kan hjælpe med nogle gode forslag?
Avatar billede w13 Novice
30. april 2008 - 16:36 #1
Når Google ikke kan gøre det bedre, skal du nok ikke regne med at finde noget, der kan. ;)
Avatar billede bondester Nybegynder
01. maj 2008 - 10:13 #2
Hvad med en side som www.ZamZar.com.... Kan den bruges??
Er dog heller ikke imponeret over det resultat den producerer...
Avatar billede jonbdk Nybegynder
05. maj 2008 - 12:55 #3
Tak skal I have - det var nogenlunde som forventet - kendte dog ikke zamzar, og den er faktisk ret ok til det - dog mod betaling hvis man ønsker at sikre perfomance på det.
Smider du et svar bondester, så får du point:)
/Jon
Avatar billede bondester Nybegynder
05. maj 2008 - 22:01 #4
Hermed svar... Synes faktisk performancen er helt god hos Zamzar selv uden betaling. Først ved større videoprojekter det begynder at knibe lidt ;-)