Avatar billede bonedevil Nybegynder
01. maj 2008 - 15:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Net kort kommer og går??

Hej derude..

Jeg har en Hp laptop. Hvor Det trådløse netkort kommer og går. Nogen gange virker det trådløse og andre gange virker det ikke.

Jeg har prøvet at slette det og installere det igen. Og det virker slet ikke.

Det er en Hp Palilion dv9000

Håber i kan hjælpe med mit problem
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
01. maj 2008 - 15:53 #1
"Hvor Det trådløse netkort kommer og går."

Hvordan skal det helt præcist forståes? Er du sikker på, at det ikke bare er selve forbindelsen der ryger? I såfald, så tjek at afstanden mellem computer og AP (Access Point) ikke er for stor, og at der ikke er noget imellem, der kan blokere/svække signalet (betonmure, døre osv.)
Avatar billede bonedevil Nybegynder
01. maj 2008 - 16:25 #2
Nej det er ikke selve forbindelsen der ryger. Jeg har 2 laptop. Og den ene er der slet ikke nogen problemer med..

Det er sådan at det lille icon med det trådløse netværk er helt væk.. Og når man kigger under Netværkssteder er der ikke noget trådløs men kun til kable. Det er det jeg mener med den kommer og går..
Avatar billede bonedevil Nybegynder
07. maj 2008 - 09:42 #3
Lukker og slukker..