Avatar billede michaelgm Nybegynder
08. maj 2008 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne curser/mus ved startup. Med evt macro

Nogen der har en idé til hvordan jeg får fjernet musen som er centreret når man starter ens computer i windows. Jeg har et logind system til at køre. Som jeg vil have til at genstarte hver nat. Men hver gang den har genstartet er cursoren jo i vejen.

Nogen der kender et macro program der kan klare jobbet. Eller en anden løsning?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2008 - 20:43 #1
Hvis login er automatisk kan en cursor ikke blokere noget.

Beskriv venligst udførligt.
Avatar billede michaelgm Nybegynder
09. maj 2008 - 10:18 #2
Jeg havde ikke lige tænkt på "logindsystem" kunne forvæksles med windows egen logind.
Det jeg har til at køre på en computer er et logindsystem i php i Internet Explorer.
Hvor der ikke er mus sat til. Kun et numlock tastatur.

- Når man genstarter windows starter den op med cursoren midt på skærmen.
Jeg har ingen windows logind. Og har min hjemmeside (logind system) til at starte af sig selv.

Min problem er bare at få cursoren ud af skærmbilledet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2008 - 11:54 #3
jeg kunne ikke læse du snakkede om php...
Avatar billede michaelgm Nybegynder
21. maj 2008 - 11:56 #4
Det har sådan set heller ikke noget med php scriptet at gøre. Det eneste jeg ikke kan finde ud af er at når computeren er startet op i windows. Så er cursoren centeret på midt i skærmen. Hvis man ikke rør ved musen.

Den vil jeg så gerne have ført ud i venstre eller højre side så man ikke så godt kan se den.

Så er det jo næsten lige meget hvad der køre bagved?

Havde forestillet mig det var noget med et program der kunne optage musens bevægelse. Og så afspille den via start menuen når windows starter op.

Nogen der kender et program der kan det?

eller har en anden løsning.
Avatar billede michaelgm Nybegynder
02. juni 2008 - 13:12 #5
Jeg lukker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2008 - 19:56 #6
Husk at skrive hvad løsningen var til dem der har samme problem.
Avatar billede michaelgm Nybegynder
22. oktober 2008 - 14:56 #7
Løsningen var at lave cursoren om til en 1px gennemsigtig cursor. Selvom jeg synes det var en dårlig løsning var det hvad jeg ku få det til. Så hvis jeg sætter en mus til er der bøvl med at finde musen. Men det kan bruges.