Avatar billede hacicambaz Nybegynder
12. maj 2008 - 23:53 Der er 1 kommentar

Hvad er det der forårsager denne fejl?

1.)
Server Error in '/' Application.
Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_ggj8bgwn'. Make sure that it is compiled before accessing the page.

Source Error:

Line 1:  <%@ page language="VB" masterpagefile="~/MasterPage.master" autoeventwireup="false" inherits="iletisim, App_Web_ggj8bgwn" title="" %>
Line 2:
Line 3:  <asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder1" runat="Server">

Source File: /iletisim.aspx    Line: 1

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433

----------------------------
2.)
----------------------------
Server Error in '/' Application.
Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_ggj8bgwn'. Make sure that it is compiled before accessing the page.

Source Error:

Line 1:  <%@ page language="VB" masterpagefile="~/MasterPage.master" autoeventwireup="false" inherits="arama, App_Web_ggj8bgwn" title="sozluk.dk" %>
Line 2:
Line 3:  <asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="ContentPlaceHolder1" runat="Server">

Source File: /arama.aspx    Line: 1

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. maj 2008 - 00:33 #1
Jeg mener faktisk at jeg stødte på en ligende fejl for lang tid siden.. og jeg mener at jeg ikke fandt en rigtig løsning..

Min løsning blev vist at oprette et nyt website, og kopiere filerne over til det nye website.. det løste vist problemet..

Men som sagt skete det for lang tid siden, så jeg husker det ikke helt..

Men prøv at oprette et nyt website, og kopier filerne over..