Avatar billede farmerstbt Nybegynder
14. maj 2008 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ventrilo Voice server

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at købe mig rettighederne til en ventrilo server med 25-30 slots til brug ved online snak i spil.

Jeg har selv prøvet at søge på google men det ligner en jungle af suspecte hjemmesider med mærkelige tilbud eller også hvis jeg søger på de Ventrilo " certificerede " sider er prisen pludselig urimelig høj. 1200kr om året for 25 pladser.

Jeg ville høre om nogen kender en hjemmeside med god service og rimlige priser?

På forhånd tak
Avatar billede amews_aj Nybegynder
14. maj 2008 - 20:06 #1
Hvis det alligevel er til når du selv spiller med andre online, hvorfor så ikke bare installere ventrilo server på din egen pc. Det er gratis.
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
14. maj 2008 - 20:15 #2
Den skal fungere som en klan server så den skal også kunne benyttes når jeg ikke er online.
Avatar billede Six Nybegynder
14. maj 2008 - 21:17 #3
https://www.cs-hosting.dk/pris.php?type=3 - og der er intet at frygte her :) kender flere der har handlet med dem, både VT servere og cs-servere.
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
16. maj 2008 - 04:32 #4
tak for tippet :)

I min efterforskning på billige serverudlejere faldt jeg over www.nationvoice.com
De forlanger kun ca 780kr for 25 slots i ét år

Cs-hosting skal have 1080kr for det samme :(

Jeg har købt 1 måned 15 slots for knap 9$ for at afprøve servicen hos www.nationvoice.com Indtil videre ser det lovende ud.

en anden fordel ved www.nationvoice.com er at man kan vælge imellem en lang række lokaliteter for hvor serveren står. Alt fra danmark til kina og amerika
Avatar billede farmerstbt Nybegynder
27. oktober 2008 - 15:49 #5
lukker
Avatar billede Toozie Nybegynder
07. november 2009 - 10:17 #6
Faldt lige over gamespeak.dk de skal kun have 450 kr for 1 år

Mvh Kasper