Avatar billede themustangman Nybegynder
15. maj 2008 - 08:47 Der er 1 kommentar

Store problemer med GPO via VPN

Jeg har store problemer med at få en group policy til at virke over VPN, mellem 2 Zywall's.
Jeg har sat "allow group policy over slow link" inde på gpo'en. Men problemet er jo at den aldrig kører denne gpo, når den ser den kører over et "langsomt netværk".

Hvad pokker gør jeg for at få det til at virke?
Avatar billede speedytech Nybegynder
27. maj 2008 - 20:29 #1
Den maskine du logger på fra skal have primær dns server til serveres ipadresse.

Kører computeren med kable eller trådløs, og hvis trådløs hvilken model er computeren så?