Avatar billede tiffana Novice
15. maj 2008 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP galleri til website med mange brugere

Hejsa

Der MÅ være nogen der har gjort det før mig så programmet MÅ findes..

jeg skal bruge et php galleri til mit website...

det skal kunne følgende:

1: Brugere: alle brugere skal kunne oprettes selvstændigt og have rettigheder til forskellige ting - ikke ulig phpbb forums

2. Funktioner: det skal være SIMPELT der må ikke være ret mange funktioner....
det skal KUN kunne uploade billeder og video, vise thumbnails og billedet i stort format når man trykker på det - og selvfølgelig skal uploads kunne sorteres i gallerier..  hver bruger skal kunne skrive kommentaterer til sine egne OG andres gallerier og billeder - intet andet.. ikke noget med redigering inde i interfacet og alle mulige andre ting...

3. templates.. jeg skal kunne vælge mellem og customize templates til det - jeg har et design på resten af sitet - det skal gerne passe sammen

Kan det virkelig ikke lade sig gøre ??

coppermine er FOR simpelt og kan ikke redigeres, gallery2 er ALT for avanceret, phpwebgallery er KUN for admin - brugere kan ikke uploade selv..

er der virkelig ikke nogen der har lavet det program jeg skal bruge ?

pointene gives til den der kommer med den helt rigtige løsning
Avatar billede leif Seniormester
15. maj 2008 - 21:25 #1
Det er første gang jeg hører folk sige at Coppermine er for simpelt, det kan da umiddelbart det du vil have det til at kunne ?
Avatar billede tiffana Novice
15. maj 2008 - 21:30 #2
nej - det duede ikke - testede det for et par dage siden - det så meget lovende ud lige at jage uploadede men derefter var det rent ned af bakke
Avatar billede bauerdata Nybegynder
16. maj 2008 - 03:12 #3
Avatar billede tiffana Novice
24. februar 2011 - 12:27 #4
Tak