Avatar billede 12tri Nybegynder
17. maj 2008 - 09:10 Der er 14 kommentarer

Spejlvend skærm for burg af projektor

Hej, i forbindelse med brug af en projektor har jeg brug for at spejlvende mit skærmbillede.
Findes der et program som kan hjælpe med dette?
Har forsøgt med Ctrl + Alt + Piltaster, men det virker ikke.

På forhånd tak
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
17. maj 2008 - 09:46 #1
Hvis du har et GeForce grafikkort (eller lign.), burde der følge et program med,
som gør at du kan vende og dreje skærmbilledet (og en masse andre ting).

Dette program burde du kunne finde nede i systembakken (nede ved uret).
17. maj 2008 - 09:58 #2
(I rigtig gamle dage - DOS - fandtes der en 'virus' som spejlvendte skærmbilledet et par sekunder... ganske sjovt...)
Avatar billede 12tri Nybegynder
17. maj 2008 - 12:14 #3
Der følger ikke et program med grafikkortet, ej heller kan en virus fra DOS bruges...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. maj 2008 - 13:53 #4
De fleste projektorere håndtere da selv dette. Eller har knapper der kan gøre det. Har du kikket i manualen?
Avatar billede 12tri Nybegynder
29. august 2008 - 15:24 #5
Manualen er undersøgt, uden held.
Flere bud? - Alternativt lukker jeg spørgsmålet selv.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2008 - 15:53 #6
hvad er det for en projektor (maerke og model) og samme informationer for kortet. Saa skal jeg se hvad der er af godter i kassen med gode sager
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2008 - 18:32 #7
CTRL + ALT + Piletaster virker på INTEL grafikkort hvis den rigtige driver er installeret.

Med lidt info om dit udstyr er jeg sikker på at vi kan hjælpe dig om på den rigtige side!
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 18:37 #8
james_t_dk >> Jeg har et INTEL grafikkort, men her virker det ikke.
Jeg kan kun rotere mit skærmbillede, ikke spejlvende det.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2008 - 18:51 #9
Hej Vejmand

CTRL + ALT + PilOP rotere men spejlvender ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2008 - 18:54 #10
Som jeg også skrev, jeg kan sagtens rotere, men ikke spejlvende (som spørgsmålet jo går på)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. august 2008 - 07:40 #11
ja. Men det ændre ikke på at spørger burde fortælle os hvilket udstyr han har så vi kan hjælpe ham.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. september 2008 - 04:58 #12
12tri >> info tak.
Avatar billede 12tri Nybegynder
05. september 2008 - 21:21 #13
Jeg har ikke udstyret ved mig i øjeblikket.
Jeg vender tilbage når jeg har infomation om hvilket grej det drejer sig om.
Dog mener jeg, at der er tale om et nvdia grafikkort.
Avatar billede 12tri Nybegynder
06. juli 2009 - 14:02 #14
Hej Spørgsmålet er ikke aktuelt mere, hvis nogen øsnker point så opret venligst et svar.
Alternativt lukker jeg her.