Avatar billede clausjul Nybegynder
19. maj 2008 - 17:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Upload af billeder UDEN refresh

Jeg har et problem:

<form name="form1">
    <form name="form2" target="uploadIframe">
      <input type="file" name="file"> <input type="submit" value="upload">
    </form>
    <iframe name="uploadIframe" style="width:0px;height:0px">
</form>

Meningen er at upload formen skal pege på indholdet i iframen og dette indhold skal returnere billedet via javascript. Det virker fint, hvis formen IKKE er nested, dvs. hvis form1 ikke er med. Men hvis formen er nested, så virker det ikke. Så ser det ud til at form1 submittes og ikke form2.

Nogle kloge hoveder som kan løse det?
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. maj 2008 - 18:22 #1
Avatar billede olebole Juniormester
19. maj 2008 - 21:25 #2
<ole>

Alt fungerer præcis, som det skal. Du kan/må under ingen omstændigheder neste forms

/mvh
</bole>
Avatar billede clausjul Nybegynder
23. december 2008 - 10:53 #3
Lukket