Avatar billede akg Nybegynder
20. maj 2008 - 23:04 Der er 5 kommentarer

Ris/ros til musikquiz

Hej folkens, jeg har i en lille månedstid siddet og leget med et quiz projekt. Som hedder coverquiz, det går i al sin enkelthed ud på at gætte 45 titler på musik-albums, ud fra et udsnit af selve coveret.

Den første som gætter alle 45 navne bliver placeret som nr. 1, næste som nr. 2 osv. ud fra det tidspunkt quizzen er startet på. (Planlagt quizstart én gang om måneden, måske flere gange hvis jeg har tid)

Jeg har prøvet at holde siden meget enkel i designet, men det er op til jer at vurderer...

www.coverquiz.dk

Håber i bliver godt underholdt! (der er stadig nogle småting, som  ikke er 100% klar, men det kommer - og nej den er heller ikke valid endnu).

VH Anders
Avatar billede akg Nybegynder
21. maj 2008 - 08:25 #1
Og hvis der er nogle der har lyst, må i meget gerne se om i kan snyde i quizzen, altså finde ud af albumnavnet, uden at gættet det på lovlig vis - eller få kommentarer vist inden albummet er gættet..
Avatar billede torotune Nybegynder
22. maj 2008 - 00:11 #2
Det er rigtig godt lavet og fint design og navigation, men puha den er svær! :-)
Avatar billede akg Nybegynder
22. maj 2008 - 08:23 #3
Oprindeligt var der kun 15 albums, men det tog mere end 2½ time før de alle var gættet - så jeg blev nødt til at lave den noget længere. Men som sagt så afhænger sværhedsgraden af ens musiksmag - og jeg må jo nok indrømme at quiz nr. 1, er noget rocket :)
Avatar billede akg Nybegynder
30. maj 2008 - 11:56 #4
Quiz nr. 2 er klar i løbet af weekenden, så kig forbi!
Avatar billede akg Nybegynder
31. maj 2008 - 17:05 #5
Så er quiz nr. 2 skudt i gang! Kig forbi coverquiz.dk - og kom endelig med ris/ros til design, navigation og forbedringer!!