Avatar billede luffe10 Nybegynder
22. maj 2008 - 15:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Xp mega langsom i opstart selv efter format

Jeg har lige formateret min pc efter en fejl, hvor den ikke kunne starte xp hverken i fejlsikret tilstand eller normal.
Nu kan jeg godt starte xp igen, men det tager 5-10 min før den starter. der er en 160 gb sata diamond 9 plus hardisk i.
hvad kan det være?
det er en pentium 4 3.o ghz
22. maj 2008 - 16:17 #1
Har du fuld WindowsUpdate ?
Har du fuld Sikkerhedsprogrammer ?
Har du fuld drivers ?

Jooooo - det er ikke altid så lige til *S*
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 16:23 #2
Bærbar eller stationær??
Avatar billede luffe10 Nybegynder
22. maj 2008 - 17:21 #3
jeg har full updateret den.....det er en stationær
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. maj 2008 - 17:32 #4
check i bios om hdén står til raid,..?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2008 - 17:57 #5
Og ellers ville jeg da overveje en gang KILLDISK www.helgec.dk/killdisk.html det kunne jo tænkes at du stadig har noget snavs på disken - killdisk må ikke bruges hvis disken IKKE må slettes totalt
Avatar billede luffe10 Nybegynder
23. maj 2008 - 13:50 #6
ok det vil jeg lige prøve....

kan det tænkes at det er en bootsektor der i stykker?
Hvis kan det så rettes med killdisk?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2008 - 14:33 #7
Hvis XP starter op er din bootsector OK - killdisk nulstiller hele disken og hvis det efterføgende ikke vil køre så har du er hardware problem
02. juni 2008 - 16:24 #8
(Skal du vide mere?)
Avatar billede luffe10 Nybegynder
02. juni 2008 - 22:47 #9
har ikke haft tid til og lave pcen før nu....puuuhhhhhaaaa arbejde, men helgec svar virkede...killdisk virkede juhuuuuu....smid et svar helgec og få nogle points

tusinde tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2008 - 23:03 #10
:o)