Avatar billede Sfeld Praktikant
23. maj 2008 - 17:14 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

the audio file is invalid

Kære modtager

Jeg har på betalt og downloadet nogle filer fra tdc og andre udbydere. Det er mp3 filer.
Når jeg henter dem ind i mit program, der hedder INSTANT CD/DVD for at mixe musikken med andre numre, skal jeg konvertere fra mp3 til wav (det gør programmet ved at jeg klikker på et ikon. Men disse indkøbt mp3 filer kan ikke konverteres - jeg får beskeden: the audio file...is invalid. Kan nogen hjælpe mig?
Med venlig hilsen
Feld
Avatar billede gurly Praktikant
23. maj 2008 - 18:37 #1
er du helt sikker på at det er mp3 filer ?
hvis det er wmv filer så er de måske kopi beskyttet
Avatar billede Sfeld Praktikant
24. maj 2008 - 09:29 #2
Ja, det er mp3-filer, de er downloaded som mp3-filer og står opført som sådan, når jeg kigger under egenskaber. Jeg er med på, at de må være kopibeskyttet, men både TDC og andre udbydere tillader jo at man brænder dem på en CD og det er jo blot det jeg vil gøre. Inden da skal filer bare mixes med nogle andre filer - ellere rettere, jeg skal lave nogle overgange fra det ene musiknummer til det andet.
Avatar billede gurly Praktikant
25. maj 2008 - 09:54 #3
mp3 filer kan ikke kopibeskyttes
det er derfor det plejer at være kopi beskyttede wma filer de sælger hos tdc og andre steder.

Kan du brænde dem ud ?  så kan du jo prøve at gøre det, og derefter rippe cd´en med et cd ripnings program, så burde de jo virke.

Men det lyder underligt, for som sagt, mp3 filer kan ikke være kopi beskyttet.
Avatar billede gurly Praktikant
25. maj 2008 - 09:56 #4
PS
det er ikke dig der skal "ligge svar"
det er beregnet til at den der finder svaret på dit problem, han ligger så "svar" hvorefter du så skal acceptere svaret, først der bliver point afgivet.

Hvis der ikke kommer et brugbart svar, kan du dog "ligge svar" selv, og derefter acceptere dit ejet svar, så får du pointne retur.
Avatar billede gurly Praktikant
25. maj 2008 - 10:00 #5
ps ps, kopibeskyttelsen hedder i øvrigt >  DRM (Digital rights management),
men det er som sagt kun WMA filer der understytter det,
mp3 filer understytter det ikke, så hvis dine filer er mp3, så kan det ikke være kopi beskyttelse der er problemet.

men det lyder nu underligt, de fleste udbydere plejer at sælge WMA filer
Avatar billede gurly Praktikant
28. maj 2008 - 14:14 #6
hvad med noget respons, i stedet for at bare åbne spørgsmålet en gang mere
Avatar billede gurly Praktikant
28. maj 2008 - 14:18 #7
nu da du har fået løst dit spørgsmål i en anden post, så skal du lige få afgivet pointne i det andet spørgsmål.

Og denne post skal du også lukke, du smider bare et "svar2 og acceptere dit ejet svar, så får du pointne her tilbage,
Avatar billede Sfeld Praktikant
28. maj 2008 - 17:09 #8
Kære Gurly, jeg er slet ikke med på det med poitene. Svar 2 - hvad er det?
Jeg vil gerne give dig point, så du må fortælle mig hvordan
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2008 - 17:34 #9
Du skal ikke give andre end dig selv point, så læg et svar og accepter dit eget svar.
Problemet er løst her http://www.eksperten.dk/spm/832544
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2008 - 17:34 #10
svar2 er sikkert en tastefejl :)
Avatar billede Sfeld Praktikant
28. maj 2008 - 19:59 #11
x
Avatar billede gurly Praktikant
30. maj 2008 - 13:22 #12
du skal lige acceptere dit ejet svar c",)