Avatar billede srn1 Nybegynder
25. maj 2008 - 10:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PC fryser

Hej alle

Jeg har en del problemer med min pc for tiden.

1: Den fryser fuldstændig under opstart. Den når at komme ind i Windows for derefter at gå helt i stå. Man kan ingenting, ikke engang rykke med musen.

2: Jeg kan ikke starte i fejlsikret tilstand. Når jeg under opstart trykker F5 for at få menuen frem, ja så kommer den, men jeg kan ikke bevæge noget eller vælge noget andet.

3: Til sidst ville jeg bare formatere lortet. Men gæt engang... Det kan man heller ikke. Når jeg har CD'en i, og starter op så spørger den om jeg vil boote ved at trykke en tast. Dette gør jeg så men den fortsætter blot med at starte op som normalt!

Håber der er nogen der gider kaste lidt lys over alt dette?

Med venlig hilsen

Søren
25. maj 2008 - 12:52 #1
... bruger du USB baseret tastatur ?
Avatar billede srn1 Nybegynder
25. maj 2008 - 13:19 #2
ja det gør jeg
25. maj 2008 - 14:55 #3
1) Brug et "gammeldags" PS/2 baseret tastatur - i starten.
eller
2) Du skal i BIOS og checke "et ellet andet" mht USB support...
05. juni 2008 - 10:40 #4
Skal du vide mere ?
Avatar billede srn1 Nybegynder
06. juni 2008 - 14:02 #5
Nej det virkede super :-)

Og undskyld jeg ikke fik svaret i første omgang.
06. juni 2008 - 18:29 #6
Avatar billede srn1 Nybegynder
06. juni 2008 - 22:04 #7
og værsgo der var point til dig :-)
Avatar billede srn1 Nybegynder
06. juni 2008 - 22:05 #8
jeg kunne ikke markere dig i første omgang!