Avatar billede bonedevil Nybegynder
25. maj 2008 - 20:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal Jeg vælge??

Hej Derude..

JEg ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge at TV..

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383458

El.

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=446247&searchArea=&Soegeord=

Hvad skal jeg vælge?

BoneDevil
Avatar billede driis Nybegynder
25. maj 2008 - 20:22 #1
Personligt ville jeg vælge Samsung, men det er mere personlig præference for designet; teknisk ser de 2 modeller tæt på ens ud.

Men har du set denne ?
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=137618

Der får du 40", Full HD og både DVB-C og DVB-T tuner med i købet. Jeg ville mene at det var et bedre køb.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
25. maj 2008 - 20:55 #2
Ja det er meget nice.. Men jeg kan ikke bruge et 40 tommer da min lejlighed ikke er stor nok til det..

Kan du se om der er digital tuner i det der samsung, jeg har kigget på?
Avatar billede driis Nybegynder
25. maj 2008 - 21:05 #3
Der er ikke digital tuner i nogen af de 2 du linker til.
Avatar billede driis Nybegynder
25. maj 2008 - 21:10 #4
Her er et 37" Samsung i Full HD og med digital tuner. Jeg ved godt at det er lidt dyrere end det du linker til; men efter min mening også bedre fremtidssikret.

Husk at få den rigtige digitale tuner hvis du går efter det: DVB-T = jordbaseret (antenne), DVB-C = kabel-tv, DVB-S = satellit.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
25. maj 2008 - 21:29 #6
Oki se det viste jeg ikke... Men jeg har hørt at der kommer noget andet end det digital tuner vi har idag.. Og kan man være så sikker på at det tv er så fremtid sikker som du siger?? :o)
Avatar billede bonedevil Nybegynder
26. maj 2008 - 19:08 #7
Kan du se om det her er det samme som det du viste mig til sidst??

http://www.pixmania.com/dk/dk/552341/art/samsung/lcd-fjernsyn-le37m86bd.html
Avatar billede driis Nybegynder
26. maj 2008 - 19:59 #8
Ja,det ser det ud til at være.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
26. maj 2008 - 20:50 #9
Hvis jeg nu skulle købe det.. Hvor skulle det så være.. Det er jo noget tungt noget der kan gå i stykker... Jeg er lidt nervøs for det.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
27. maj 2008 - 19:26 #10
Sender du ikke et svar så du kan få nogle point? :o)
Avatar billede driis Nybegynder
27. maj 2008 - 20:14 #11
Svar her.

Jeg ved ikke lige hvor det skulle være bedst at købe - men som udgangspunkt var det jo nok en fordel for dig hvis du kunne hente det selv; for at undgå det skal sendes med posten.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
28. maj 2008 - 16:06 #12
Tak for alt din hjælp.. :D