Avatar billede danili_j Nybegynder
26. maj 2008 - 13:52 Der er 9 kommentarer

Skal skrive login til skole proxy i FF konstant

Hey folkens vi sidder et par stykker i vores klasse som bruger Mozilla firefox på skole computerne, og de sidder bag skolen´s proxy server. Problemet er at min computer og en anden computer surfer upåklageligt rundt på nettet, men der er også en 3. computer hvor den hele tiden spørger om login til proxy serveren når den loader noget, det er ikke direkte et problem fordi han har brugernavn og pass til serveren men det gør det belastende at surfe rundt.
vi bruger alle 3 samme version af FF og windows xp prof.
men er der ikke nogen med en kreativ løsning? :D
Avatar billede thesheriff Nybegynder
26. maj 2008 - 14:00 #1
Skriv about:config i adresselinjen og Enter.

Find denne værdi network.automatic-ntlm-auth.allow-proxies

Sæt den til False

Genstart FF
Avatar billede danili_j Nybegynder
04. juni 2008 - 09:35 #2
Der er sket en MEGET lille forandring men der kommer stadig alt for mange login vinduer...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
04. juni 2008 - 09:41 #3
Hvilken forandring?
Avatar billede danili_j Nybegynder
09. juni 2008 - 09:14 #4
Din guide fjernede ca 1 ud af 20 login vinduer... men gætter på der kommer et login vindue for hvert objekt den loader på hans pc men på min kommer der ikke et eneste login vindue ikke engang når jeg åbner FF
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. juni 2008 - 11:11 #5
Prøv at sætte network.automatic-ntlm-auth.allow-proxies til True
Avatar billede danili_j Nybegynder
10. juni 2008 - 08:14 #6
det var det den var til at starte med hvor det var værre...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. juni 2008 - 08:18 #7
Geninstaller FF
Avatar billede danili_j Nybegynder
24. juni 2008 - 09:06 #8
har vi prøvet op til flere gange og nu er der jo kommet FF3 der gør den det stadig og alle hans about:config er ens med mine
Avatar billede thesheriff Nybegynder
24. juni 2008 - 09:25 #9
Har I også samme addons?

Har I slettet brugerprofilen ved geninstallering?