Avatar billede nitro99 Nybegynder
20. juni 2001 - 18:25 Der er 24 kommentarer

Telmore billig, men nogle hager?

Hey.
Da jeg regner med at skifte til Telmore 1 juli ved nummerportabiliteten indtræden, ville jeg lige høre om der er noget der står med \"småt\" som man skal lægge mærke til. Også gerne om man har positive og negative erfaringer...
MVH
TR|X
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. juni 2001 - 18:30 #1
lytter lige med..
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juni 2001 - 18:36 #2
\"nummerportabiliteten\"?

Har læst deres hjemmeside, eneste hage er vist at hvis du ikke bruger mindst 15 kroner om måneden skal du betale et abonnement på 15kr/måneden.
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. juni 2001 - 18:37 #3
Damn, hvor lamt.. Men så må man jo bare bruge 15 kr..Heh..
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
20. juni 2001 - 18:40 #4
Hmm, trædder den i kraft?
Jeg troede ikke det ville blive til noget
Avatar billede teqno Nybegynder
20. juni 2001 - 18:47 #5
Hvad er nummerportabiliteten??
Avatar billede teqno Nybegynder
20. juni 2001 - 18:50 #6
nitro99---> Jeg ved ikke om det er rigtigt men jeg har hørt at det koster lidt mere at ringe til telefoner med telmore end det koster at ringe til de telefoner med andre selskaber....

-Teqno
Avatar billede qzar Nybegynder
20. juni 2001 - 18:55 #7
Dw>> Det´er sq noget Skåd!
Avatar billede nitro99 Nybegynder
20. juni 2001 - 19:34 #8
hehe oki... jeg er ligeglad :) Koster ikke ekstra for mig :)
Flere erfaringer?
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. juni 2001 - 19:36 #9
Hvad er det der nummerportabilitet ?
Avatar billede nitro99 Nybegynder
20. juni 2001 - 19:49 #10
Så man når man skifter operatør på mobilen, kan man beholde det gamle nr...
Avatar billede skovl Nybegynder
20. juni 2001 - 20:51 #11
Hold godt øje med at de ikke \"røvrender\" dig , hvis du køber det....
Avatar billede nitro99 Nybegynder
20. juni 2001 - 22:32 #12
Røvrender mig? Hvordan?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2001 - 23:16 #13
Jeg kender til en lille ting som kan være irriterende, så vidt jeg har fprstået er det ikke muligt at sende SMS beskeder far internettet til Telmore ell. Worldonline abbonenter.

Jeg har nu også en ide om at flytte, men hved ik til hvad, man kan jo også håbe på at teleselskaberne sænker priserne, når der nu kommer mere konkurrence.
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 12:41 #14
Så er der noget der er misforstået i hvert fald mht. WorldOnline, dem kan man helt hundred sende beskeder til. Min ven har en sådan telefon med WOL og jeg sender ham tit sms over nettet. Jeg håber ikke at det er tilfældet for Telmore, men vil da lige spørge dem inden køb.
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 12:44 #15
teqno--> i følge teledanmark koster det, det samme at ringe til følgende nr. 20-, 30-, 40-, 50- dvs også Telmore koster det samme som at ringe til f.eks. Orange mobiler.
Avatar billede kelo Nybegynder
21. juni 2001 - 12:56 #16
Følge spgmål:

Hvilken selskab er billigst med SmS samt alm tale?
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:05 #17
Telmore :) 1,25 i minuttet, samt 25 øre pr besked.!
Avatar billede kelo Nybegynder
21. juni 2001 - 13:15 #18
Doh! Det kunne jeg nok ha\' sagt mig selv.
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:17 #19
Du kan dog godt opnå billiger takst når du ringer, men det kræver at du ringer rigtig meget!
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2001 - 13:21 #20
Det er nok en fejl så, det var bare noget jeg havde hørt.
Avatar billede kelo Nybegynder
21. juni 2001 - 13:24 #21
Okie! En opsummering på emnet:

Fordele:
- Billig af h*** til.

Negativt:
- Nyt nummer?
- Kan ikke modtage sms fra internettet?
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:34 #22
Well... Du ka godt beholde dit nuværende nr det kræver bare at du venter til 1.juli så er der nemlig kommet nummerportabilitet.
Man kan godt modtage beskeder fra nettet på en Telmore tlf. Når man kan på en WOL som næsten er det samme som Telmore, burde det også være muligt på Telmore.
Avatar billede kelo Nybegynder
21. juni 2001 - 13:36 #23
Så med andre ord, efter 1 juli er der ingen undskyldning for at ikke tage Telmore?
Avatar billede nitro99 Nybegynder
21. juni 2001 - 13:38 #24
Tjo med mindre de laver noget nyt, eller at det koster penge (fra Telmores side) at beholde sit nr.
Eller noget helt 3. at du er bundet at dit gamle teleselskab... f.eks.