Avatar billede ove-s Nybegynder
30. maj 2008 - 10:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Finde en oplysning om brugeren af PCen fra en hjemme side

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med en eller måde at finde pc brugernavn fra en hjemmeside noget ligende Environ("username")??
Avatar billede w13 Novice
30. maj 2008 - 10:48 #1
Det tror jeg ikke, du kan, da det ville være farligt, hvis servere kunne gå ind og hente den slags på brugerens PC.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. maj 2008 - 11:11 #2
Måske du vil få større held med at oprette spørgsmålet under JavaScript, da ASP bliver afviklet på serveren og ikke klienten.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. maj 2008 - 11:47 #3
Jeg kan se, at du har oprettet nyt spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/833301

Så husk at smid og accepter svar her, så spørgsmålet kan lukkes :)
Avatar billede ove-s Nybegynder
30. maj 2008 - 11:55 #4
Ok det gør jeg med det samme..