Avatar billede bernhof Nybegynder
30. maj 2008 - 14:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tomt 5-disc blu-ray cover (case)

Hejsa

Jeg har fået tilsendt Planet Earth 5-disc Blu-ray collection, men det medfølgende blå plastic cover er hårdt medtaget og flækket hist og her. Jeg kunne godt tænke mig at købe et nyt tomt cover, men kan kun finde 1-disc, 2-disc og til nød 3-disc Blu-ray covers.

Hvis nogen her kan finde et sted, hvor jeg kan bestille et nyt tomt 5-disc Blu-ray cover (til under 100 kr), er der 200 point at hente.

På forhånd tak,

Bernhof
Avatar billede killer_bee Nybegynder
30. maj 2008 - 16:49 #1
http://www.billigmedien.de/?page=products&product_id=935

den er godt nok til 6 DVD / Bluray ... men du kan bare have en extra CD med :D...
Avatar billede bernhof Nybegynder
30. maj 2008 - 17:42 #2
Tak for det, men det er desværre ikke godt nok. Det er jo ikke blu-ray covers :) Der er forskel i størrelsen på de to, såvidt jeg lige kan huske.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
30. maj 2008 - 18:31 #3
ifølge Wikipedia er det samme størrelse:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc

QUOTE
The disc has the same dimensions as a standard DVD or CD.
UNQUOTE

på nr 2 linje..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2008 - 20:36 #4
"såvidt jeg lige kan huske"

Så husker du forkert :)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
30. maj 2008 - 21:16 #5
mon det er godt nok nu?? :D
Avatar billede bernhof Nybegynder
31. maj 2008 - 13:41 #6
Nej nej - forskel i størrelsen på coveret - ikke selve skiven. Så jeg husker ikke forkert. Har lige tjekket efter :)
Avatar billede aros Nybegynder
31. maj 2008 - 20:33 #7
Jeg kan umiddelbart kun finde dem til 1 film, men ellers kontakt firmaet hvor du har købt filmen og få dem til at ombytte coveret. Det gør de fleste U/B når det er i forsendelsen det er sket.
Avatar billede bernhof Nybegynder
02. juni 2008 - 11:58 #8
Det var faktisk det første jeg forsøgte, men filmen er udgået, så den kan ikke ombyttes, og de kunne ikke skaffe tomme 5-disc covers .. Det er ret uheldigt :(

Ellers tak for forslaget!
Avatar billede bernhof Nybegynder
15. juli 2009 - 11:43 #9
Lukker